بن افلک،

بازیگر سرشناس آمریکایی در یک برنامه تلویزیونی و در واکنش به اظهارات اسلام‎ستیزانه مجریان این برنامه از شیوع اسلام‎ هراسی در آمریکا انتقاد کرد.


 

این بازیگر سرشناس آمریکایی در یک برنامه زنده تلویزیونی که بیل ماهر، مجری معروف برنامه های تلویزیونی و سام هریس، نویسنده اسلام ستیز آمریکایی در آن حضور داشتند حضور داشت که مجریان در این برنامه تلویزیونی به بهانه صحبت در مورد افراط گرایان اسلامی مانند اعضای داعش اقدام به توهین به دین اسلام کردند.

 

بن افلک، بازیگر و نویسنده هالیوود در این برنامه در واکنش به اظهارات توهین آمیز سام هریس که مدعی شد "اسلام مادر تمام افکار زشت است" گفت: آن چه که شما در مورد اسلام می گویید زشت است.



کارگردان فیلم آرگو سپس به دفاع از مسلمانان سراسر جهان پرداخته و افزود: چرا در مورد بیش از یک میلیارد مسلمانی که افکار شیطانی ندارند صحبت نمی کنید، مسلمانانی که به آزار و اذیت زنانشان نمی پردازند، پنج بار در روز نماز می خوانند و هیچ کدام از اقدامات ناپسندی که شما به مسلمانان نسبت می دهید انجام نمی دهند.

 

بازیگر سرشناس آمریکایی در ادامه خطاب به مجری و نویسنده اسلام ستیز برنامه تلویزیونی گفت: شما اقدامات تعدادی کمی از کسانی که خود را مسلمان می نامند می بینید و با همان عینک به تمامی دین اسلام نگاه می کنید.




بن افلک در واکنش به اظهارات سام هریس که مدعی شد میلیون ها مسلمان در سراسر جهان افراط گرا بوده و مخالفانشان را می کشند با قاتل خواندن آمریکا، خاطرنشان کرد: ما آمریکایی ها مسلمانان بیشتری را کشته ایم.

گفتنی است بن افلک به دلیل کارگردانی فیلم آرگو که به ماجرای تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان خط امام اشاره می کند مهمترین جایزه جشنواره های فیلمسازی آمریکا از جمله اسکار و جایزه معتبر گولدن گلوب در سال 2013 را از آن خود کرد.


     اسلام دین  رحمت *محبت *برادری  و مهربانی ..