من یک چادری ام مرا مسخره کنید * اشکالی ندارد چون ...

نوح را مسخره کردند. (هود (۱۱):۳۸)


موسی را مسخره کردند. (شعراء (۲۶): ۲۵)


پیامبر قوم عاد را مسخره کردند. (احقاف (۴۶): ۲۶)


و در یک کلمه مسخره شدن، تنها شکنجه ی مشترکی بود که همه ی پیامبران آن را تجربه کردند. (حجر (۱۵):۱۱)


سخت ترین شکنجه ای که بر پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) وارد آمد. تا آن که خدا برای دلجویی رحمه للعالمین اینگونه فرمود: (اگر تو را استهزا کنند

 نگران نباش،) پیامبران پیش از تو را (نیز) استهزا کردند. (انعام(۶):۱۰ و رعد (۱۳): ۳۲ و انبیاء (۲۱): ۴۱).


اما بدانید خداوند وعده داده است: از آنان روی گردان! ما شرّ مسخره کنندگان را از تو دفع خواهیم کرد. (حجر (۱۵) :۹۵)


تا در روز قیامت بگویند: «افسوس بر من از کوتاهیهایی که در اطاعت فرمان خدا کردم و از مسخره کنندگان (آیات او) بودم!» (زمر (۳۹): ۵۶).


پس مرا هم مسخره کنید!

مادرم زهرا(س) جلوی نابینا هم حجابش را حفظ کرد! من هم یک محجبه ام !
الگویم زهراست!


پس تا میتوانید مسخره کنید در من اثری نخواهد داشت.


  منبع