چه زیبا این پسر کوچولو برای امام حسین (ع) مثل یه بلبل میخواند




دریافت

این راه تا ظهور آقا ادامه خواهد داشت ...


ﺷﺪ ﺑﻪ زﯾﺮ ﺳﻘﻒ روﺿﻪ ﺗﻮ ارﺑﺎب

اﯾﻦ دل ﻣﻦ وقف روﺿﻪ ﺗﻮ ارﺑﺎب

ثاراللهیم اﺑﺎﻋﺒﺪاللهیم

در ﺑﺤﺮ ﻣﺤﺒﺘﺖ ھﻤﭽﻮن ﻣﺎھﯽ ام

ﺟﺎﯾﺶ ﺑﻮده ﺗﺎ ﮐﻨﻮن ﭘﺎﯾﺖ ﺳﺮ دھﻢ

اﻗﺎ ﺟﺎن ﺗﻮ درﮔﺬر از ﮐﻮﺗﺎھﯿﻢ

ﺣﺴﯿﻦ ﻟﺒﯿﮏ ﺣﺴﯿﻦ ﻟﺒﯿﮏ

ﺣﺴﯿﻦ ﻟﺒﯿﮏ ﺣﺴﯿﻦ ﻟﺒﯿﮏ

ای ﺟﻠﻮدار ﻋﺸﻖ ﺑﻪ دﻧﯿﺎ ﭘﺸﺖ ﮐﺮدم

ﻓﻘﻂ ﺗﻮ را دارم دل ﺑﻪ ﺗﻮ ﺧﻮش ﮐﺮدم

من گرچه حقیرم و ناچیزم حسین

ای لب تشنه ز عشق تو لبریزم حسین

دستم را گرفته ای کاین گونه شاها

گشته بیرق تو دست آویزم حسین

ﺣﺴﯿﻦ ﻟﺒﯿﮏ ﺣﺴﯿﻦ ﻟﺒﯿﮏ

ﺣﺴﯿﻦ ﻟﺒﯿﮏ ﺣﺴﯿﻦ ﻟﺒﯿﮏ

من که نمک پرورده سر این سفرم

از این جداییها در اومده کفرم

دلتنگ زیارت تل و مقتلم

میگردم به دور اون دستای قلم

آقا جون تو طوی طومار زائرات

نندازی اسم منو یک وقت از قلم

ﺣﺴﯿﻦ ﻟﺒﯿﮏ ﺣﺴﯿﻦ ﻟﺒﯿﮏ

ﺣﺴﯿﻦ ﻟﺒﯿﮏ ﺣﺴﯿﻦ ﻟﺒﯿﮏ

شفاعت این نوکر ای پادشه با تو

خرابه این می من ، صاحب صحبا تو

من هر لحظه دم ز عشق نابت زدم

من را کن به راه عشقت ثابت قدم

بختم با تو شد سفید اما روم سیاه

خوبی از خود توئه آقا من بدم

ﺣﺴﯿﻦ ﻟﺒﯿﮏ ﺣﺴﯿﻦ ﻟﺒﯿﮏ

ﺣﺴﯿﻦ ﻟﺒﯿﮏ ﺣﺴﯿﻦ ﻟﺒﯿﮏ