وقتی یه مرد گریه میکنه


از همه چیزش گذشته


وقتی یک مرد گریه میکنه


که غصه هایش قد یک کوه شده

 


و کسی نیست که کنارش باشه


وقتی اشک یک مرد از گونه هایش میریزه


دنیاش همان قطرهای اشکیست که میچکد تا تمام شود


اشک یک مرد تماشایی نیست.


خواندنی نیست.


شنیدنی نیست


و توصیف کردنی نیست 

 

 

 

 

خداوندا...

مهربانا...

دلم از دلواپسی ها و بی تابی های بیهوده گرفته

از تمام ناشکری هایم و ندیده گرفتن نعمتهایت معذرت میخواهم

مرا ببخش که با اینکه میدانم در همه حال مرا کفایت میکنی«الیس الله بکاف عبده»

 

اما باز هم بی قراری میکنم

 

 

 

 

هنوزم به یه معجزه دلخوشم


گره های کور منو باز کن


منو نه به چشم گناهای من


به چشم خدایی برانداز کن


شبیه دستت ندیدم هنوز 


که دلتنگیامو نوازش کنه


خدا پاک کن اشکمو،حالمو 


نزار گریه بیشتر خرابش کنه 

 

 

 

هر وقت از همه جا نا امید شدی بدان که کارهایت درست می شود،

 

حدیث داریم که به عزت و جلال خودم قسم،

 

امید بنده ای را که به غیر من امید دارد،قطع می کنم.


اگر گوشه ی دل ما به جایی متوجه است که کسی کار ما را 

 

درست می کند،نمی شود،فقط خدا ... خدا ... خدا...


*   از بیانات استاد مجتهدی تهرانی   *