خدا از پشت  پنجره ی  آسمونی ..

 

 

دریافت


 

 


بنده ی   مومن   خودشو   با محبت    نگاه   میکنه

 

 


و یه   لبخند   از سر شوق  و   ذوق   میزنه


 


خدا    به   فرشتگانش    میگه  :

 

 

 

 

 

 

این   همان   انسانی ست   که   من آفریدم

 

 




 

همانا     که   من   احسن    الخالقینم

 

 

ببینید   که   چطور    برای    رسیدن     به  من  اوج    میگیرند .

 

 


 

 

خدا  به  شیطان  نگاه   میکنه   و  میگه :

 

 

 

 

 

 

صدای نداهای    عاشقانه ی    دوستانم   رو    میشنوی ؟

 

 



 

 

 


آنها    با    جون    دلشون     به   من ایمان   دارند

 

 

 

 


من به بنده های مومنم افتخار میکنم

 

 

 

 

من براشون بهترین ها رو میخام

 

 

 

 

 

         بهشت     هدیه ای   از  من   برای   عاشق های    من   .            

 






 

 

 

 

 ثُمَّ خَلَقْنَا النُّطْفَةَ عَلَقَةً فَخَلَقْنَا الْعَلَقَةَ مُضْغَةً فَخَلَقْنَا الْمُضْغَةَ عِظاماً فَکَسَوْنَا

 

 الْعِظامَ لَحْماً ثُمَّ أَنْشَأْناهُ خَلْقاً آخَرَ فَتَبارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخالِقینَ ــــ