بی قرا ر تو ام      و د ر   دل تنگم    گله   هاست

 

آه  بی تاب  شدن عا دت    کم حوصله هاست

 

 

همچو عکس رخ  مهتاب    که  افتاده    در آب

 

در   دلم  هستی  و بین  من  و تو   فاصله  هاست

 

 



 
 


 

 

پر از دردم آقا، برایم دعا کن      مریضم سرا پا، برایم دعا کن.

 

 

گرفتار نفسم، اسیر گناهم      تو ای روح تقوا! برایم دعا کن.

 

 

به غیر از تو دیگر، کسی را ندارم     تو ای یار تنها، برایم دعا کن.

 

 

زمین گیر دردم، ببین روی زردم     فتادم من از پا، برایم دعا کن.

 

 

منم رو سیاه و منم عبد درگاه     کجایی تو مولا؟ برایم دعا کن.

 

 

امید من! کجائی، اگر که کربلایی     بیا و همان جا، برایم دعا کن.

 

 

تو با سوز سینه، چو آیی مدینه       تو را جان مادر، برایم دعا کن.

 

 

برای ظهورت، دعا می کنم من     تو هم جان حیدر (ع)، برایم دعا کن.

 

 

ببین که برایت، دعا می کنم من     تو هم در دعایت، برایم دعا کن.

 

 

 

 

در جمعه ای از ماه زیبایت ، آقا !

 

 

بنمای به ما، ماه جمالت آقا !

 

 

بگذار بگویمت که از دوری تان،

 

 

تنگ است دل و چشم به راه است، آقا !

 

 

 

 

 

امام صادق (علیه السلام:



کسى که منتظر امام دوازدهم است مانند کسى است

 

 

که در کنار رسول خدا (صلى الله علیه وآله وسلم) و براى دفاع از آن

 

 

حضرت شمشیر مى زند.
 

 

 

 

 

 

 

اللهم عجل لولیک الفرج

وقتی شیعیانت به گناه نزدیک می شوند بی نهایت است!
ش قلب نیست...