این حرفها وجملات فقط یه تذکر برای خودم یا برای هر پسر یا دختریه که
شاید حواسمون به آینده ی خودمون نباشه.

هیچ کس غصه ی دختران بی حجاب رو نخوره

که چرا حجاب ندارند

چرا غصه شونو نخوریم ؟



چون اونا هم روزی با حجاب میشند



 





  نگران نباش

بی حجاب هم روزی با حجاب میشه



   کی ؟

چه زمانی ؟

واقعا !!؟

مگه میشه !!؟




بله حتما با حجاب میشه
چرا که نشه




خب بگو چطور با حجاب میشه

از کجا اینقدر محکم حرف میزنی ؟



.
.




در قبر

اما اون زمان براش دیره که با حجاب بشه

اینم
 اولین وآخرین حجاب دختران بی حجاب



        این فقط یه تذکر بود  
تلنگری برای من
برای تو
برای هر کسی که شاید دقیقه ای بعد زنده نباشه
                                      
            ان شاالله هیچ خانمی چنین حالی نداشته باشه.... 
در کل خدا عاقبت همه ی ما رو ختم به خیر کنه
هیچ کدوم از ما ها معصوم نیستم وبراحتی زیر چتر
شیطان قرار میگیریم
                           


خدا در قرآن میفرماید:

۳۱]؛
به مومنان بگو چشم‌هاى خود را (از نگاه به نامحرمان) فرو گیرند
و فروج خود را حفظ کنند،
 این دستور، براى آن‌ها پاکیزه‏‌تر است، خداوند از آن‌چه انجام می‌دهید آگاه است.
 و به زنان با ایمان بگو چشم‌هاى خود را (از نگاه هوس‏‌آلود) فرو گیرند و دامان خویش را حفظ کنند
و زینت خود را جز آن مقدار که ظاهر است آشکار نکند
 و (اطراف) روسری‌هاى خود را بر سینه خود افکنند (تا گردن و سینه با آن پوشانده شود) و زینت خود را آشکار نسازند مگر براى شوهرانشان یا پدرانشان یا…»


سوره نور



رسول اکرم صلَّى الله علیه وآله وسلَّم فرمود:

 
در آخر امت من، مردانی پیدا می شوند که زن هایشان همچون مردها بر روی زین ها سوار می شوند،

 در آن عصر بر فراز تشک ها سوار می شوند و تا در مساجد می روند،

 زنانشان در عین لباس پوشیدن لخت و عور هستد و بر سرشان چیزی همانند کوهان اشتران لاغر است،

 انها عطر بهشت را نمی شنوند، آنها را لعنت کنید که انها از رحمت خدا به دور هستند



اللهم اهدنى من عندک و افض على من فضلک و انشر على من رحمتک و انزل على من برکاتک .