کبوترم هوایی شدم  ببین  عجب گدایی  شدم

 

دعای مادرم بوده که منم امام رضایی شدم  ...

 

 

قراره چند روز مهمان امام رضا  ( ع ) باشم /  التماس دعا *

 

  یا علی 

 

 


کبوترم هوایی شدم ببین عجب گدایی شدم

 


دعای مادرم بوده که منم امام رضایی شدم

 


پنجره فولاد تو دوای هر چی درده


کسی ندیدم اینجا که نا امید برگرده


پنجره فولاد تو دوای هر چی درده


کسی ندیدم اینجا که نا امید برگرده

 

 


چجوری از تو دست بکشم بدون تو نفس بکشم


تویی که تنها قابل سوز منی آرزومه دوباره بیام


تو حرمت بدم یه سلام بهونه ی اشکای هر روز منی


بی تو می میرم آقام یه فقیرم آقام که تو حج فقرایی

 

 

 

  ای کس  و کارم آقا جون تو رو  دارم  ,    غم ندارم  منو دستای گدایی

 

 

 



 

 

ای سلطان کرم سایه ات روی سرم


باز آقا بطلب که بیام به حرم


ای سلطان کرم سایه ات روی سرم


باز آقا بطلب که بیام به حرم

 


شور و حال منی پر و بال منی توو خیال منی


دادی تو منو راه ، به گدا یه نگاه که تو ماه منی


چجوری از تو دست بکشم بدون تو نفس بکشم


تویی که تنها قابل سوز منی آرزومه دوباره بیام

 


تو حرمت بدم یه سلام بهونه ی اشکای هر روز منی


بی تو می میرم آقام یه فقیرم آقام که تو حج فقرایی


ای کس و کارم آقا جون تو رو دارم ، ندارم من دستای گدایی

 


میبینم عاشقای تو رو اشکای زائرای تو رو


آرزومه منم بپوشم لباس خادمای تو رو


همه ی داراییمو به تو بدهکارم من


جون جواد آقا خیلی دوست دارم من

 

 

 

همه ی  داراییم و  به تو بدهکارم من

 

 

جون جواد  آقا خیلی دوستت دارم من  .