برای دانلود آهنگ پدر کلیک کنید
حجم: 5.94 مگابایت

توضیحات: پدر - حسین زمان


در جهانی که زندگی میکنیم

باباهای دنیا به سه دسته تقسیم میشند

گروه اول اون باباهایی که وضع دارایی و پولی شون عالیه ومشکل خاصی ندارند

گروه دوم نرمال ومتوسط ند و میتوان گفت حداقل بازنشسته میشوند

اما گروهی سوم گروهی اند که با زحمت و مشقت فراوان تا اخر زندگی شان باید کار کنند  کار کنند  کارکنند تا ...




به ما در کتاب کلاس اول آموختند

بابا نان داد .



اما کمی فکر کردیم که بابا چطور نان داد !!؟


حرفم حرف گروه سوم بابا هاست.

این باباها تا اخر عمرشون باید کارکنند

دستانشان پینه بسته

صورتشان پرچین و چروک

چشمانشان ضعیف و بدنی خسته .

خصوصیت این باباهست

کمی فکر کنیم

در قبال چنین باباهایی باید چطور باشیم؟

اینها تموم وجودشنو گذاشتند تا بچه هاشون

سر سفره بشینند و با آرامش

بهم بگویند

بابا نان داد

ولی باید بگویند بابا برای ما جان داد


                                                           
ایشالله هیچ وقت چنین باباهایی رو در هیچ زمانی نبینیم

و این باید حرف دل بچه ی همون  پدرهای زحمت کش باشه

.

من نبودم و تو بودی ،


بود شدم و تو تمام بودنت را به پایم ریختی ،


حالا سالهاست که با بودنت زندگی می کنم ،


هر روز، هر لحظه، هر آن و دم به دم هستی .


ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی بینمت ،


ببخش تمام نادانیها و نفهمی ها و کج فهمی هایم را،

اعتراض ها و درشتیهایم را ، و هر آنچه را که آزارت داد .

دستانت را می بوسم و پیشانیت را ،

که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود ،

خاک پایت هستم تا هست و نیست هست .

به حرمت شرافتت می ایستم و تعظیم می کنم .




زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.

زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.

زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.

زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.

زندگی تک تک این ساعتهاست،

زندگی چرخش این عقربه هاست،

زندگی راز دل مادر من.

زندگی پینه ی دست پدر است،

زندگی مثل زمان در گذراست


که ما تموم این آرامش و زندگی شیرین و رویاهای کودکانه و زیبایی ها را از لطف و مهربانی های پدرها و مادرامون داریم