دریافت
توضیحات: با اجازه ی خدا
 
 
با اجازه ی خدا
 
فقط میخوام بگم خدا خدااا
 
خدااااا
 
 
با نامت دریچه ای از زیبایی ها برای دلهای سیاه ما باز میشود
 
 
 
اول صبح میگم
بسم الله الر حمن الر حیم
 
 
یعنی خدا
 
سلاااااااام
 
 
خدا جون دوستت دارم و با نامت صبح دل انگیزی رو شروع میکنم که تا آخر شب هوامو داشته باشی
 
 
یعنی خدا جونم
خیلی با معرفتی   **   آخرشی ..
 
 
یعنی خدا جونم با این همه بدیهای که دارم باز با کمال پررویی صدات میزنم و جواب منو با همون صدای آفتابی که در حال طلوع کردنه میدی
 
یعنی بهم میگی اون دیروز بود و رفت امروز یه روز قشنگیه
 
 
 
که تو بنده من
با امید به من به سمت خوبیها برو
دیگه تکرار نشه
دیگه ناراحتم نکن
 
 خدا جونم کمکم کن
 
 
خدای من
 
نکنه روزی تنهام بزاری که حس کنم دوستم نداری
 
 
خدای من
تو بهترین برای همه ی دلهای عاشقی
 
عاشقی که با بودنت به نهایت میرسه
به تمام خوبیها میرسه
 
ما رو هم عاشق خودت کن
 
 
 

خدا اجازه !!؟
 
من خیلی دوستت دارم ..
 
 
 

کامنت