فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید‌ الله‌دادی نشان داد که مسیر انقلاب اسلامی توقف‌بردار نیست و راه انقلاب تا آزادی قدس شریف و محو لکه ننگین رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید سردار محمدعلی الله‌دادی ضمن گرامیداشت شهدای قنیطره و محکومیت حمله اسرائیل به رزمندگان حزب الله گفت: خدا را سپاسگزاریم که ما توانسته‌ایم در مسیر شهیدان و در راستای محقق شدن اهداف والای شهیدان و امام شهیدان تلاش کنیم و به دنبال پیمودن راه شهیدان عزیزانمان باشیم.

وی افزود: ترکیب زیبای شهادت شهید الله‌دادی و برادران همرزم شهیدش در ابنای امت اسلامی و در مرز کشور دوست و برادر خوبمان سوریه برای تحقق امنیت و برقراری امنیت کشور دوست و برادرمان بوده است و این ترکیب شهادت نشان از وحدت امت اسلامی و محقق شدن بخش عمده‌ای از اهداف والای انقلاب اسلامی است و نوید از پیروزی قدس عزیز و محقق شدن شعارها و وعده‌های راستین امام راحل را دارد.

فرمانده سپاه با بیان اینکه این ترکیب مقدس و زیبای شهادت بیانگر وحدت امت اسلامی است و امیدواریم هر چه سریعتر به آن وعده‌های الهی که قرآن و خداوند متعال و امام راحل به ما داده برسیم، به ویژگی‌های شخصیتی شهید الله‌دادی اشاره کرد و گفت: شهید الله‌دادی مدام به دنبال شهادت بود و تمام عمر خود در سپاه پاسداران و جبهه‌های دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های پاسداری انقلاب در استان‌های مختلف کشور سپری کرد.

سرلشکر جعفری افزود: شهید الله‌دادی فرمانده تیپ 41 ثارالله و الغدیر استان یزد و فرمانده سپاه استانی یزد بود و در رابطه با تحقق اهداف انقلاب در داخل کشور و برقراری امنیت و دفاع از خاک و عزت ایران همواره تلاش می‌کرد و در اواخر خدمت به جای اینکه به دنبال بازنشستگی و استراحت باشد به دنبال پیدا کردن راهی برای شهادت و جهاد در راه خدا بود و با پیشنهادی که از سوی نیروی قدس سپاه پاسداران شد با استقبال بی نظیری به سمت منطقه لبنان و سوریه رفت.

وی تصریح کرد: روحیه و اخلاق این شهید بزرگوار الگویی برای ما پاسداران است که بدانیم سرانجام پاسداری صادقانه و ادعای ایمان صادقانه در راه خدای متعال شهادت است و خوشا به حال آنان که شهید شدند.

فرمانده سپاه با بیان اینکه شهید تقوی، شهید الله‌دادی و همه شهیدان پاسدار و بسیجی و ایرانی و غیر ایرانی در این مقطع حساس انقلاب به دنبال اهداف والای انقلاب هستند تصریح کرد: آنچه که امروز با این شهادت‌ها و حوادث‌ها می‌توانیم پیام بگیریم و این پیام را به دوستان و دشمنان خود منتقل کنیم این است که این راه و مسیر توقف‌بردار نیست و به یاری خدا این راه و مسیر تا آزادی قدس شریف و محو شدن لکه ننگین در منطقه مسلمان‌نشین ما ادامه دارد و امیدواریم هر چه زودتر این آرزو محقق شود.

سرلشکر جعفری خاطر نشان کرد: شهید الله‌دادی برای جهاد هجرت کرد و خداوند هم اجر و پاداشی که کرده به او عنایت کرد که شهیدان جایگاه والایی در نزد خداوند دارند.

وی گفت: درسی که شهیدان به ما داده‌اند این است که لحظه‌ای از این مسیر پرخطر و مسیری که احتیاج به جهاد خالصانه برای تحقق اهداف انقلاب دارد کوتاهی نکنیم و ما هم متناسب با توانمندی و استعدادها در مسئولیتی که داریم جهادگونه به دنبال این اهداف باشیم.



فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی در بهترین حالت خود برقرار است و مرزهای جمهوری اسلامی امروز به برکت خون شهدا از امنیت کاملی برخوردار است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی با سرعت در حال پیشروی است و با سرعت در حال فتح سنگر‌های انقلاب و تحقق آرمان‌های امام راحل و شهیدان است و امیدواریم که خداوند توفیق دهد تا جزو افرادی باشیم تا در این مسیر و در خطوط مقدم جبهه‌های انقلاب حرکت کنیم و از خداوند می‌خواهیم ما را به شهادت در راه خود برساند.