هر کسی تو دلش خاطرات زیبایی داره

خاطراتی که باعث دلتنگی  میشه

 

 

بودند کسانی که مایه آرامش بودند

وجودشون

نیت شون

رفتارشون

اخلاق شون

اینقدر زیبا بود

اینقدر خاطره دارم که

 الان باید بسیار دلتنگشون باشم

 

 

                        دلتنگی برای کسی که دوستش داری خیلی سخته ..                   

 

 

 

                              الان خیلی دلم براشون تنگه                          

 

                      پس ببار بارون ..                 

 

 

 

 

 

نگه داشتن دوست مث نگه داشتن آب تو دسته

دستتو باز میکنی میبینی هیچی ازش نمونده به جز خیسی خاطره ها

 

***********

 

تبسم بیش از لحظه ای پایدار نیست

ولی خاطره اش گاهی تا ابد باقی است

 

 

 

یکی بیاید و دست این خاطره ها را بگیرد و ببرد گردش

کلافه کردند مرا بسکه نق میزنند به جانم

 

 

آرام می آیم همانجای همیشگی، سر همان ساعت همیشگی با همان شوق که می شناسیش

با خودم حرف می زنم، برای خودم خاطره تعریف می کنم

و بی صدا مثل همیشه می روم بی آنکه تو آمده باشی

 

 

زندگی دفتری از خاطره هاست!

یک نفر در دل شب یک نفر در دل خاک

یک نفر همدم خوشبختی هاست!

یک نفر همسفر سختی ها!

چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد!

اما همه همسفر و رهگذریم!

انچه باقیست فقط خوبی هاست

 

 

آرزو میکنم همیشه در هر جایی که هستند سالم و شاد باشند .