یوسف  می دانست  تمام   درها    بسته   هستند    اما   به  خاطر  خدا  و  به امید او حتی 

 

به سوی   درها ی بسته دوید   و تمام  درها   برایش    باز شد   ..

 

  اگر تمام  درها ی دنیا   به رویت  بسته شد   به طرف  درهای  بسته  بدو   چون خدای تو  و یوسف   یکیست  *

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

خدایا....

 

دلم مرهمی می خواهد از جنس خودت !

 

 

نزدیـــک!

 

بی خطــــر!

 

بخشــــنده!

 

بی منّــــــــت!

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

کـسانی را می شناسم که با صدای بلند دعا می خوانند ولی دستشان به ستاره ای نمی رسد!

 


اما کسانی هستند که بی دعا با خدا دست می دهند...

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

قشنگ ترین حس زمانیست که یه اتفاق خوب برات میفته و مطمئنی

 

 

که اون اتفاق خوب یه پاداش از طرف خدا برای تو بوده ...

 

 

----------------------------------------------

 

 

 

دل آرام را بی تاب می کنی

 


 

دل بی تاب را آرام

 

آخرش نگفتی تو دردی یا درمان ؟

 

 

 -----------------------------------------------

 

 

دوست دارم تو رو میدونی

 

 

جای تو  همه ی قلبمه

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

خداوندا

 

دقیق یادم نیست آخرین بار کی خود را پیدا کردم

 

اما خوب یادم هست هرگاه که گم شدم ، دستم در دست تو نبود

 

-----------------------------------------------

 

 

 

 

تو اگر دلگیری

 

لحظه ای چشم ببند

 

اندکی اشک بریز و بخوان نام مرا

 

به تو من نزدیکم

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

تو را با آن همه عظمت چگونه اندازه کنم در دلی این چنین کوچک ؟؟؟

 

 

پس هی این دل را تنگ نکن که همه اندازه ها به هم می ریزد

 

------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

یاد سهراب بخیر

 

آنکه تا لحظه خاموشی گفت..

 

تو مرا یاد کنی یا نکنی..
 

 

 

 به       یادت    هستم