آسمان  دلمان که ابری شد فراموش نکنیم

 


 
 

آسمان دلمان که ابری شد فراموش نکنیم

 

 

 

 خدا در همین نزدیکی ها ست 

 

 

جایی بالاتر از وارونگیِ هوا هوایمان را دارد

 

کافیست آرام صدایش کنیم

 

چشمهایمان را ببندیم و با گوشهای تیز

 

به صدای آمدنش گوش کنیم

 

 اللهم  اغفرلی  الذنوب  التی  تنزل  البلاء

 

بار خدایا! بیامرز برای من آن گناهانی را که بلا را نازل می کنند

 

 

 

 

و باز هم تکرارگناه و خطا از من

 

بخشش و رحمت از تو

 

 

  اللهم  اغفرلی  الذنوب التی  تغیر  النعم 

 

محبوب من  ! بیامرز برای من آن گناهانی را که نعمت ها

 

را دگرگون می سازند

 

 

 



 
 

خدایا این دستهای منه

 

همونی که همیشه بطرفت درازه

 

و این هم سری که جلوی همه خم شده
 

ولی افسوس از یکبار طاعتِ با صداقت برای اطاعت

 

 

 

 

 

   خدایا  این منم  .. اشرف المخلوقات  .. جانشین  تو بر روی  زمین  ..

 

 

همونی که وقتی منو آفریدی خودت رو احسن الخالقین نامیدی

 

 

خدایا من دارم به خودم می بازم
 

خدایا دستم رو بگیر

 

دست کسی رو که

 

 

امیدی به طاعت ناچیز و ریایی خودش نداره

 

 

 

 

 

خدایا   دستم را  بگیر