به من گفتند ؛خانم چرخنده! سینمای ایران جای شماها نیست

درآغاز این برنامه فیلمی از الهام چرخنده پخش شد که در آن این بازیگر سینما و تلویزیون اولین تبریک سال نو خود را به محضر مقام معظم رهبری گفتند .

 

 

دریافت
توضیحات: سخنرانی پرشور الهام چرخنده

 

 

عاشقم من عاشقم من، ای علی جانم مدد........ من گدایم من گدایم، ای علی جانم مدد


مشق ما پر شد ز مولا خط من آسیمه سر.... یا علی را می نویسم خط به خط جانانه تر.

 


چرخنده گفت : خداوند رو شاکرم که این بار به مناسبت سیزدهم رجب، تولد آقا امیرالمؤمنین در پیشگاه نگاه شما قلمداران، دانشجویان عزیز و اساتید محترم در عرصه هنر، فرهنگ و سینما هستم.

وی افزود : دقیقا بعد از پخش این ویدیو بود که اتفاقهای عجیبی افتاد و اولین بار هست که دارم در خانه فرهنگی خودم حرف می زنم ،پیش خانواده ام و پدران عزیزی که قلباَ به آنها علاقه دارم و فکر می کنم لحظه ای است که باید خیلی حرفها را بزنم .

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد : دقیقا بعد از پخش این ویدئو بود که که من از شبکه‌های مختلف منافقین، صدای آمریکا، مخالفین ، خیلی جاهای دیگر و دوستان نازنین در عرصه سینما خیلی لطف داشتند به بنده حقیر و از پیامک‌های مختلف فهمیدم که چقدر از دست من ناراحتند و چقدر ناراحت شدند .

چرخنده گفت : پرده نقره ای سینما و پنجره تلویزیون آنقدر قدرتمند نیستند که انرژی کلام مرا بگیرد و شما آنقدر فیلتر ذهنتان پاک و پر از زلالیت است که صداقت کلام من را دریافت کنید .

وی ادامه داد : دلم شکست ، من هم انسانم ، ولی همان لحظه بود که یاد فرمایش حضرت امام (ره) افتادم که فرمودند که "زمانی شما ناراحت بشوید که دشمنانتان از شما تعریف کنند" .

 

 


ما را به جرم عاشقی خوب با چوب می‌زنند...خاک را رویمان کشیده ایم باز هم بر ما سنگ می زنند


هر حرف از باب نوشته هایمان در ته لگد مال کفش ...این باب را ما نخواسته ایم کر شو ، نشنو این درس و مشق .

 

برای شنیدن ادامه صحبتهای خانم چرخنده به کلیپ مراجعه کنید

 

 

بهش گفتند خانم چرخنده سینما جای شما نیست

ما میگوییم :

آقا یا خانم فلان ایران جای شما نیست

ما شهید و خون ها  داده ایم تا آزاده باشیم

وابسته نباشیم

 تا فرهنگ ما انقلابی واسلامی باشد

ما میگوییم :

سینمای ایران فرهنگ اسلامی وانقلابی می خواهد و ما ترویج فساد وابتذال را نمی خواهیم