خدا جونم وقتی تو نیستی دلم میگیره

 

همه کس من

 

همه امید من

 

همه زیبایی های من

 

 

تویی خدااااا

 

 

 


 
 

 

 

وقتی کنار دوستانت هستم به یادت می افتم و دلتنگی ام میره

 

 در تنهایی ها با من باش



 

 

به خدا گفتم :

 

« بیا جهان را قسمت کنیم آسمون واسه من ابراش مال تو

 

دریا مال من موجش مال تو ماه مال من خورشید مال تو … »

 

خدا خندید و گفت : « تو بندگی کن ، همه دنیا مال تو …من هم مال تو

 

 

 

 

 

خدایا تو را غریب دیدم و غریبانه

 

غریبت شدم ،

 

تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم ،

 

تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتم باز گشتم ،

 

تو را گرم دیدم و در سردترین لحظه ها به سراغت آمدم ،

 

تو مرا چه دیدی که وفادار ماندی…؟؟

 

 

 

 

 

 

الهی دانایی ده که در راه نیفتم

 

و بینایی ده که در چاه نیفتم

 

الهی پایی ده که با آن کوی مهر تو پوییم

 

و زبانی ده که با آن شکر آلای تو گوییم . . .

 

 

 

 

 

 

گفتـــــــــی؛

 

من پشت پنجره ی آسمونم

 

پشت پنجره ی عالم

 

کارمون خیلی راحت تره

 

با من از طریق خط دل وصل شو

 

همه جا و همه وقت آنتن میده

 

و بیـــــــــا

 

بیا تا با هم چت کنیم.....

 

 خدایا دوستت دارم...

 

 

 

 

 

 

 

  همه ی  ترس ها دلهره ها  و دلتنگی ها و تنهایی ها

 

و گناهان ما زمانی شروع میشود که ما او را در زندگی مان فراموش میکنیم

 

خدااااا

***

 

 

лучшие бесплатные картинки анимашки